ブログトップ
年内の目標
Long time no update.

Well, my room is less than 17㎡.
It is now over a year and 8 months since I moved to
this domitory, my room still isn't tidied because
the volume of goods which I brought from the old room
is exceeded the capacity of strage space.

Making an excuse, the storage space is useless
because the dimension of the closet and the shelf is impractical.
I don't know what goes where.
I have to throw away many items ex. clothes and books...

If nothing is done, my life will become to be dissapointing.
I do my best to make my room more comfortable.



久しぶりの更新。

いきなりですが、私は今の部屋が嫌いです。

前の部屋に比べはるかに狭く、収納もおわっており、
使い勝手の悪い部屋です。でもありえないくらい安く住ませて
もらってるので、大きな声で文句は言えません。


引っ越してきてかなり経ちますが、未だに納得のいくように
収納できてない。これ以上私に何捨てろって言うん?てくらい、
まだまだキャパオーバーです。

さすがにまずいと思い、まったりできる部屋作りをすべく現在改造中です。

今日はケトルを買ってみました。一口コンロなので助かります。
あとランドリーのTシャツ。春日部からお取り寄せ、めっちゃかわいい。
あと無印の手袋。指が出るやつやけん便利。チャリも快適。

…こんなん買いよるけんスペースが足りんのやろな。

平日は忙しくてろくに手をつけられないので、毎週末ちょこちょこ
あーでもないこーでもないやってます。

年内にはすっきりさせたいので、ここに意思表明です。
[PR]
by Ypekopoko | 2008-11-30 23:01 | おうち